Gratis starten Contacteer verkoop

Eenvoudige e-machtigingen voor uw organisatie

onboarding

Met Twikey hebt u 1 connectie compatibel met verschillende e-machtiging oplossingen

Geen papierwerk meer nodig om uw incasso's op te zetten. Wissel deze uit op Europese schaal. Twikey bezorgt u de juiste antwoorden:
  • Opstarten in amper 15 minuten
  • Ondersteunt meerdere soorten elektronische machtigingen
  • Gebruikt eID, bankkaart, MyBank, iDEAL (e-Machtiging), SMS-mogelijkheden allemaal in 1 dienst
  • Eenvoudige API-integratie met uw eigen systemen (JSON, XML...)
  • Ook betalingsuitvoering
  • Integratie mogelijk met uw webshop als u er één hebt (is echter geen vereiste)
  • CORE machtigingen voor de ganse SEPA zone
Met domiciliëringen of incasso's via Twikey reduceert u uw administratieve lasten.

Hoe werken we met banken of softwarepakketten?

Twikey regelt alle informatieuitwisseling tussen u als organisatie, uw klanten en indien nodig ook uw bank en de bank van uw klant. Dit is echter niet strikt noodzakelijk om perfect officiële machtigingen af te sluiten. Alles start met een uitnodiging naar uw klant.
  • Nodig uw klanten uit
  • Synchroniseer de informatie met een boekhoudpakket
  • Of maak SDD XML-bestanden via Twikey aan
  • Twikey wisselt optioneel informatie uit met de banken
  • Wijzigingen en annuleringen worden doorgegeven
  • Indien nodig, ook volledige betalingsafhandeling en opvolging
Lees meer over hoe het precies werkt.
Benefits
Gratis starten Ontdek onze pakketten

Betaal enkel wat u verbruikt - 2,5€/machtiging voor lage volumes - geen opstartkosten

Onze partners en bestaande integraties

Microsoft Dynamics Dimenics Microsoft Partner iCredit Icasa CGI SAP Business One Credisolv Vanmarcke Computercenter Freedelity Belfius BNP Paribas Fortis Bank J.Van Breda & C KBC
B2B mandates

B2B-Machtigingen

B2B machtigingen of incasso's zijn verschillend. Een registratie bij de bank is altijd nodig om ze te activeren.

Voor Nederland werkt Twikey samen met de Nederlandse banken op basis van iDEAL eMachtiging die hiervoor een oplossing bied. Voor andere landen werd er een papieren oplossing voorzien.

Twikey doet dit elektronisch met de voornaamste van de Belgische banken. De klant moet nu niet meer naar de bank gaan en spaart hiermee gemakkelijk een halve dag uit. Belfius, Bank J. Van Breda & C°, BNP Paribas Fortis, KBC en binnenkort ING ondersteunen dit. Twikey is de enige partij in België die dit kan.

Uw klanten kunnen uw contracten online tekenen met Twikey

Een standaard document dat moet getekend worden? Plug uw standaard contract in onze flows. Dit is een perfect legaal en efficiënt alternatief voor papieren documenten. Bespaar manueel werk en maak uw processen efficiënter. Deze functionaliteit is voorlopig enkel beschikbaar in België.

Sign contracts
Benefits

Met Twikey profiteert u van een eenvoudige online oplossing om uw machtigingen te beheren

  • Vermijd de administratieve rompslomp van papieren machtigingen
  • Help uw klanten hun B2B-akkoorden te tekenen
  • Eenvoudige onboarding van klanten zonder bijkomende interventies of investeringen
  • Eigen bedrijfspagina voor uw klanten
  • Proactieve verwittiging van annuleringen of wijzigingen
  • Verhoogd aantal domiciliëringen of incasso's bevorderen uw cash flow
  • Beveiligd archief van wettelijke machtigingen
  • Audit trail beschikbaar
  • Probeer even via onze test-omgeving (op aanvraag)
  • Geniet van onze support en jarenlange ervaring

Gratis starten Neem contact op

Betaal enkel wat u verbruikt - 2,5€/machtiging voor lage volumes - geen opstartkosten